2016. március 28., hétfő

9. Rész. Döntés

                     Jason Karl
Vanessa fájó mondatai fájtak. De igaza van, teljes mértékben.
*Hazaindultam, találkoztam Lilyvel*
-Te meg mit akarsz?-kérdeztem tőlle mérgesen
-Te mondtad a suliban haggyalak, akkor most mért beszélsz hozzám? Hmm?-Lily kérdezte egy mosollyal, ami kicsitsem tünt barátságosnak
-Igen, Lily, én meg azt mondtam hagyd Vanessát!-mondtam Lilynek
-Mivan ennyire megkedvelted azt a kis fruskát?-kérdezte Lily
*Röhög*
-Takarodj! Nem érted hogy nem, és nem fogok visszamenni, akármennyire is járkálsz utánam!-Mondtam felhangon
-Jason, tudod hogy ugy is elérem a célom!Egyébként is, mit akarna tőlled? Semmit. Te egy vérfarkas vagy, ugy ahogy én vagy éppen Black haverod! Vissza kell jönnötök, ha nem segítetek, végünk!-mondta Lily
-Még átgondolom. De ha el is megyek, csak is segítek aztán jövök vissza. Megértetted? És, soha nem jöttök ide!-mondtam fenyegetően
-Gondold át!-mondta Lily
*Majd elment*
Visszakell mennem, muszály. Segítenem kell nekik, hisz egész életemet velük töltöttem,most hagyjam őket? Nem, még átgondolom.
*Hazaértem*
-Robert!-ordítottam fennhangon
-Megyek már Jason!-mondta Robert
-Jo!-mondtam szűkszavúan
*Jön Robert*
-Beszélhetnénk?-kérdeztem
-Persze Jason!-mondta Robert
-Vanessáról van szó, elakarom mondani neki holnap hogy, érezek iránta valamit-mondtam egy kissebb mosollyal
-Nah végre megjött az eszed!-mondta Robert egy kissebb nevetéssel társulva
-Jó ötlet?-kérdeztem félénken
-Jaja, a legjobb amit életedben tehetsz-Mondta Robert
*Elmentem vadászni*
*Hazajöttem*
-Anya, szerinted visszamennyek?-kérdeztem anyámtól
-Te tudod fiam, te életed!-mondta anyukám
-Apa vissza ment volna, ha élne?-Kérdeztem egy kissebb könnyel a szememben
-Apád? Neki mindíg is a falka volt az élete, ha az élete lett volna kockán akkor is ment volna, de fiam! Ha nem szeretnél akkor ne, ne tedd azt amit ő tett volna. Arra gondolj hogy a te szíved mit érez, és ha ez megvan akkor dönts.-mondta anya, bölcs szavain szokásosan
-Jojo anya!-mondtam mosollyal az arcomon
De az volt a legnagyobb gond, hogy jelenleg a szívemben csak is Vannessa élt. Igy dönteni nemtudtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése