2016. március 25., péntek

4. Rész Jason eltünik

               Vanessa Cylen

Második nap az iskolában. Állítólag jön egy új fiu az iskolába és velünk fog egy osztályba járni. Kíváncsian várom. De még mindíg arra a szép mosolyú fiura gondolok a könyvtárból, Jasonre.
Most lessz az első óra, biológia. Épp undi békát fogunk boncolni.
*Biológia óra*
Már mindenki űl új személyt nem látok sehol.
*Valaki kopog*
-Igen, tessék bejönni!-szólt kedves de mégis parancsoló hangon Marshal tanárúr.
*Bejön Jason*
Mikor megláttam azt hittem valami álom. De nem, ez a valóság volt.
-Jo napot! Elnézést a késésért, nem nagyon vagyok jártas.- mondta Jason egy szép mosollyal.
-Rendben fiam ülj le!-szólt Marshal tanárúr.
Jason egy röpke pillanatra körűl nézett majd meglátott s mellém űlt.
Rám mosolygott kipakolt. De viszont mikor meglátta a békát valami nem volt normális a szemében. Kibujt az a titokzatosság. De vajon mi?
Egész órán furcsán viselkedett.
*Óra vége*
-Öhm, Jason minden rendben?-kérdeztem aggódóan
-Igen, igen Vanessa.-mondta Jason
*Ebéd szünet*
Jason ott ült valami sráccal. Ha egyedűl lett volna oda mentem volna. De így nem.
*Matek óra*
Jason sehol. Eltünt.
Én tettem valamit? Beszélnem kell vele.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése