2016. március 24., csütörtök

2. Rész. Beilleszkedés

                   Vanessa Cylen
London utcáin sétálgatok. Szokásosan forog, sűrög minden. Érzem ahogy a szél sűvíti a hajam. Épp a Withmore sulinál vagyok. Ide fogok járni. Kicsit nehéz lesz. Nem ismerek senkit. De kibirom! Majd barátkozom. A szüleimmel 2 hónapja költöztünk ide, miután meghalt az öcsém. Új életet akartunk kezdeni. És nagyjából sikerült is. Anya vett egy könyvesboltot ahol jelenleg bármikor bemehetek ingyen könyvért ami fantasztikus mert imádok olvasni. Apám pedig orvos. 
Nah, haza is értem. 
-Szia anya!-szóltam hangosan és örvendező hangon.
-Szia drágám, hogy vagy?-Kérdezte anyukám kedves hangján.
-Szerinted hogy lennék? Ott hagytam a legjobb barátnőmet-mondtam lehangolva.
-Drágám, kérlek..-mondta anyukám szomoruan
*Bementem a szobámba
Megláttam mi vár rám. Még elkell pakolnom holnapra, ugyanis suli. Ezzel a lendülettel elpakoltam. Majd pedig elmentem fürödni. Aztán félve de elaludtam, félve a holnaptól..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése