2016. március 24., csütörtök

3. Rész Találkozás

               Jason Karl  
Reggel van. Most érkeztünk meg Londonba. Ma nem megyek suliba, inkább körülnézek a városba meg összerámolok. 
-Robert! Ne a csajokat bámuld inkább pakolj.-szóltam hozzá parancsolóan.
-Jol van már Jason...-felelt Robert hanyagolóan.
-Hé Robert, láttam egy jó kis könyvesboltot. Benézünk?-kérdeztem kíváncsian.
-Persze, venni kellene egy jo kis farkasos könyvet.- mondta egy kacaj erelyével.
*Jason pedig egy mosollyal követve a mondatot.*
-Sziasztok!-szólt be Jason anyja, Karol. 
-Szia anya.-köszönt vissza Jason és Robert.
-Pakoltok fiuk?-Kérdezte anya.
-Igen pakolunk.-mondtam lehangolóan.
-Jolvan, hagyjátok. Majd én összepakolok.-Mondta kedvesen anyu.
* Jason, és Róbert egymásra néztek egy hatalmas mosollyal*
-Gyerünk fiuk!Mennyetek!De vigyázzatok. Ma teli hold!-mondta anya aggódóan.
-Igen tudjuk anya, érezzük.-feleltem vigyázatosan.
*Elmentem én és Róbert a könyvesboltba*
-Hello-köszöntünk izgatva.
Majd egy kedves kellemes hang szólt vissza.
-Sziasztok!Miben segíthetek?
Egy pillanatra ledermedtem, ilyen gyönyörű lányt még nem láttam. 
-Öhm, khm, háth mi csak, izé... Nézelődünk-szóltam zavarosan.
-Jolvan! Akkor nézelődjetek, ha segítség kell szólj nyugodtan. 
-Rendben-szóltam, majd egy kissebb mosoly társult szavamhoz.
Kiválasztott Robert egy könyvet, egy vérfarkasost. Bele olvastam, de egy kicsit sem volt igaz egy mondat sem ami le volt írva.
*Róbert megvette a könyvet, majd kiment az ajtón*
Én még nézelődtem. Aztán oda mentem a lányhoz. 
-Hogy hívnak?-kérdeztem mosolyogva.
-Vannessa. Téged?-kérdezte
-Jason, Jasonnek hívnak.-mondtam 
-Öhm, oké-mondta Vanessa.
-Öhm oké. Akkor, mentem is-mondtam félénken.
*Kint megvárt Robert, és hazamentünk*
Szép rend volt. Anya nemvolt otthon ezért gondolom elment boltba. Megfürödtem, aztán pedig Robert, majd elpakoltam. És lefeküdtem. A lányra gondolva. Vanessára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése