2016. március 26., szombat

7. Rész. Lily Peterson felbukkan

                    Jason Karl  
Tegnap otthagytam Vannesát. De tehetek bármit is? Semmit. Hiszen én egy vérfarkas vagyok. Ha lenne köztünk valami az is tele titkokkal. És a szerelmem előtt nem szeretnék titkolózni. Hiszen milyen kapcsolat az ami tele van hazugságokkal? Nagyon bántam az egészet. De inkább jobb ha elfelejtem. De már késő, késő hiszen válaszokat akar.
*Elindultam az iskolába Robert barátommal*
-Hé Jason! Nah mi volt este?-kérdezte Black izgatottan
-Otthagytam.-feleltem szűkszavuan
-Otthagytad?Te, figyelj, megártott a Londoni szél vagy mi?-kérdezte Black, egy kissebb gunyos mosollyal a végén
-Figyelj Robert, mit akarna tőllem? Hmm? Amikor esténként eltünök vagy furcsán viselkedem. Szerinted mit fog kérdezni? Első kérdése az lessz: Minden rendben? Hogy mondjam el neki hogy nem! Semmi sincs rendben! Hisz vérfarkas vagyok!-mondtam feldultan
-De Jason, nem gondoltál arra hogy esetleg elmondod neki?-Kérdezte Robert félénken
*Nem válaszoltam*
Majd bementünk az iskolába, de Vannessa nem jött.
-Hé, Robert, hol van Vanessa-kérdeztem idegesen
-Nemtudom Jason, lehet berágott amiért lekoptattad!
Ezen elgondolkodtam. Talán igaza  van Robertnek? Nemtudom. De lehet hogy tényleg megharagudott.
*Vége van az iskolának*
De ő sehol. Kezdtem fantáziálni hogy mivan vele.
Útközben találkoztam egy koldussal, a földön hevert. Ősz van. Hideg van már. *Adok neki egy kis pénzt.*
Adtam neki 8 Eurót. Ennyi volt nálam. Szépen megköszönte.
*Haza értem*
Lily Peterson itt van anyámmal.
-Sziasztok!
-Szia-mondta Lily
-Szia fiam-mondta anya egy kicsit zaklatottan.
-Miaz? Lily te mért vagy itt?-kérdeztem feldultan.
-Szükségünk van rátok! Egyedűl nem győzhetünk a vámpírok ellen. Jason, kellessz nekünk!-mondta kérlelve.
*Anya kimegy*
-A többiek küldtek?-kérdeztem haragtartóan
-Nem! Magamtól jöttem. A többiek haragudnak! Nagyon is! De viszont nem lássák hogy szükség van rátok!
-Lily, mennyj el! Nem megyünk vissza!-mondtam
-Ugy is visszajövök Jason!-mondta Lily egy gonosz mosollyal
*Majd elmegy*
Black pont akkor ért haza mikor Lily elment. Elmagyaráztam neki mi történt! Hátha kitudunk valamit találni!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése