2016. március 25., péntek

6. Rész. Összezavarodás

                  Vanessa Cylen
Második órán vagyok, Jason az első órán nem jelent meg. Kezdek aggódni. Lehet rosszúl lett. 
* Ebéd szünet *
* * 6.óra
* * 7.óra
Jason sehol. Megyek haza, Végre megszabadultam. 
* Félúton vagyok *
Jason Ott Jön velem Szemben.
-Szia Vanessa! -köszönt aranyos szavakkal.
-Öhm, Szia Jason. Háth te? -szóltam kíváncsian.
-Beszélnem kell Veled! -mondta, elég komolyan.
-Öhm, és izé, és, mit szeretnél? -kérdeztem.
-Esetleg, ráérsz? Teázgatni, Vagy nemtudom.-kérdezte zavarosan.
-Persze! -mondtam Lelkesedve.
* Bementünk egy kávézóba *
-Nah és mit akarsz? -kérdeztem.
-Háth, csak beszélgetni akartam.-Mondta Jason.
-ja, mesélj magadról?! - Mondtam / utasítottam. 
-Háth, Vanessa. Biztos akarod? -Kérdezte Félénken.
-Persze! - * Csillant Fel a szemem *
-Háth, Oké, Canadából jöttem. 16 Éves vagyok ... (belevágtam a szavába)
-Öhm, én nem ezt akarom tudni! Magadról mesélj! -mondtam Jasonnek Egy kissebb mosollyal.
-Háth, Figyelj. Most mennem kell, ne haragudj. Ezt fejezzük be Jó? -mondta Jason zaklatottan.
De Jason! Mit Akarsz? Elhívsz, eltűnsz! Mégis, miez? Hmm? Válaszokat akarok. Most! -mondtam Feldultam.
* Jason elmegy *
Én Pedig, teljesen összevagyok zavarodva. Közeledik, Majd eltűnik. Istenem! Ha nem akar velem .. ahh miket is beszélek. Mit akarna tőllem? Semmit.Ő más mint én.
Haza ballagtam. Majd pedig gondolkodva lefeküdtem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése