2016. április 18., hétfő

15. Rész. Képesség kibontakozás.

                     Jason Karl 
Éreztem valamit. Éreztem hogy idejöttek. Túl nagy felhajtást mutatott ahogy Lily, Robert, anya és énis idejöttünk. Nem kellett volna. Vanessát és magamat is nah meg a családomat is veszélybe sodortam. Mit tegyek? Mennyek el? Hagyjak itt mindent. Lehetetlen, ki kell találnom valamit. 
*Hazamentem, aludtam rá eggyett.*
Mikor felébredtem az unokanővérem kacajára voltam figyelmes. 
-Szia öcsike!-köszönt Angie
-Szia, Angie, hogy vagy? Háth te?-
-Áhh kössz jól vagyok. A Cylenek miatt jöttem!-mondta 
-Hogy.... kik?-
-A Cylenek! Megölték a testvéremet!-mondta figyelmesen
-De mégis kikre gondolsz?-
-Karol, James Cylenre, ők az eggyetlen család itt Londonba. -mondta idegesen
Egy röpke pillanatra el gondolkodtam, hisz, a Cylenek azok Vanessáék. 
-És..... Vanessa Cylennel mivan?-
-Ő a morczit a családban! Vigyázni kell vele, ő egy gyilkos!-mondta idegesen.
-Oké.-
Felidegeltem magam majd felhívtam Vannesát hogy azonnal jöjjön ide hozzánk. Le is jött. Köszönt, leült beszélgetett anyával, mikor megjelent Angie, akkor nem mondtam neki hogy Cylen, hanem csak annyit hogy ő Vannessa. Nagyon jól megismerték egymást. Majd mikor elment Vannessa közőltem vele hogy ő mégis ki volt. Angie ideges lett, nagyon is. 
-Te egy Cylennel vagy eggyütt? Még hozzá a legerősebbel?-kérdezte idegesen
-Figyelj, láthattad milyen!-
*majd pedig elsuhant és elment. *
Furcsának tünt, tudni kell a vérfarkasokról ha idegesek akkor bármire képesek, még arra is amire épp ésszel nem. 
Aztán utána mentem. Hallottam az erdőből furcsa zajokat, nemtudtam miaz, odamentem megnéztem.
Csak annyit láttam hogy Angie folytogassa Vanessát.
-Angie, engedd el!-
-Megőlte az öcsém!-mondta sírva
-Angie, engedd el! Mert ha nem!...-
Megfogta és földhöz vágta Vannessát. Én pedig egy hatalmas lendülettel átváltoztam és képes lettem volna megőlni. De Vannessa hátulról elkapta a nyakát és valami furcsát csinált vele. Csak annyit láttam hogy Vannessa és Angie szeme fekete lett és hirtelen az időjárás is megváltozott, egyre hevesebben fújt a szél. Majd pedig Vannessa és Angie is összeesett.
Gyorsan felhívtam Roberttet hogy segítsen hazavinni őket. Mikor hazavittük őket Angie egy 20 perc mulva felébredt, de azt se tudta mi tőrtént vele. Vannessa az 1 óra mulva kellt fel.
-Jason, mi történt velem?-kérdezte Vannessa réműlten
-Inkvizítor vagy!-
-Hogy mi?..-kérdezte zavartan
-Inkvizítor, a morczitok fő vezetőlye. Képesek érezni mások érzéseit és egy érintéssel rabszolgává tenni az embereket. A vérfarkasokra és a vámpírokra halálos-
-De ugye Anginek semmi baja?-kérdezte
-Nem emlékszik semmire a napjából, szerencsére nem vagy még olyan erős hogy végzetes legyen!-
-Figyelj Jason én nem akartam....-mondta Vannessa
-Semmi baj, szeretlek!-
-Énis!-mondta
Majd megcsókoltam, és vele aludtam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése