2016. április 11., hétfő

14. Rész. Szerelem

              Vanessa Cylen 

Ma jönnek a nagyiék. Már régóta nem láttam. De Jason írt egy sms-t hogy találkozzunk. Belementem, hisz miért ne. Maximum lehozom hozzánk, végülis csak barátok vagyunk. 
A ligetben találkozunk, már készülődöm is.
*Találkozunk*
-Szia-
-Szia-mosolyogva köszönt Jason
-Figyelj, öhm, tudom megbeszéltük hogy sétálunk de, jön a nagyi, és lessz egy vacsora, és nem lenne esetleg. Szóval nem jönnél el hozzánk?-
-Háth persze! Csak, ma telihold lesz és... mennem kell, 6 óra fele. Nem baj?- kérdezte Jason zavartan
-Nem, nem baj. Örülök hogy eljössz. Nos, indulunk?-Kérdeztem 
-Jaja,-mondta zavartan
Egész uton zavart volt, bizonyára zavarta a telihold. Végülis megtudom érteni. 
*Megérkeztünk*
Bemutattam anyáéknak, Jasont. Jol fogadták. Anya kihozta a vacsorát. 
Jot ettünk, anyukámról jo tudni hogy nagyon jól főz.
Jason elköszönt anyáéktól. Aztán kikisértem. 
-Nah, nagyon vészes volt?-
-Nem, igazán kedves volt a nagyid, és az anyud is-mondta kedvesen.
-Már menned kellene, hisz nemsokára feljön a hold.-
Majd közel huzott magához és megcsókolt. Életemben ez volt az első csókom.
-És ezt miért kaptam?-
-Mert szeretlek!-mondta Jason
-Énis..-
-Neharagudj de már mennem kell. Kel a hold. Szia!
-Szia..-
Elsem hiszem hogy ő is szeret. Eddig még magamnak sem vallottam be. Hihetetlen. Szerelmes vagyok belé, nincs kétségem. Nem érdekel hogy vérfarkas, nem érdekel. Csak az hogy mióta megláttam, szeretem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése