2016. május 15., vasárnap

17. Rész.

                         Jason Karl
Vanessa elhívott az esküvőre. Annyira nem várom. Nem vagyok társaság kedvelő. Meg nagyon féltem, az ereje miatt, félek elveszíti a fejét. Nem gondoltam volna soha, de soha hogy ennyire fogom szeretni. Igaz már az elején éreztem hogy itt lessz valami. De még akkor sem. El kell mennem keresni valakit aki segít neki. Ugy döntöttem hogy az esküvő után elmegyek vissza Canadába, azon gondolkodom, őt vigyem e magammal. 
*Vanessa bejőn*
-Szia, szerelmem!-
-Szia, Jason!
-Hogy vagy?-
-Köszi jól, ma délután megyek ruhát venni. Esetleg.... elkísérnél?-Vanessa
-Figyelj, nem lehet. Tudod a hold..
Ne haragudj.-
-Nem, nem baj-Vanessa.
*Már el is ment csak egy pillanatra jött. Addig elmentem Roberttel vadászni. Közbe beszélgettünk. Aztán hazamentünk, és anyával beszéltem, és azt mondta vigyem Vanessát. Lehet hallgatnom kellene rá, lehet nem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése